Zatmění

Mírně zavádějící název dalšího alba z naší již třetí dovolené s klukama Ondrou a Patrikem. Tak jako každou dovolenou si nejdříve dáme trochu do těla, aby nám nezlenivěly svaly. Tuto dovču by jsme chtěli po našom dodělat Malou Fatru, již jsme věnovali nějaký ten čas vloni a letos to chceme dorazit tak aby jsme mohli říct Malou Fatru trochu známe. Zahajujeme rozcvičkou na kole, z Karlovy Studánky vyrážíme na Praděd a Švýcárnu. Tak jak kluci vždy byli rychlejší do kopce než já, tak nyní jim to nějak nejelo, na vrcholku Pradědu jsem oznámil další cíl Švýcárna a to už padali na zem, přes všechny trable to nakonec zvládli na jedničku a na závěrečný sjezd z Pradědu budou ještě dlouho vzpomínat, šedesátkou na kole tak moc často nejezdí. Navečer balíme a jedeme na pozvání do Paskova pomoct rubat uhlí. Né to byl fór, Jura nás pozval na nultý ročník táboření tatínků s dětmi. Pěkně upravený plac bývalého Svazarmu a mnoho her bavilo nejen děti do pozdních noční hodin. Ráno opět balíme pomůžeme trochu s úklidem, zastavíme se u Janičky na ranní kávičku a jedeme na Slovensko do Vrátné, kde máme z minulých dovolených rozdělanou Malou Fatru. Nyní máme za cíl zdolat Velký Kriváň. Příroda je proti, na kopcích je deka a prší, ptám se na lanovce jaká je předpověď, no přímo na h...o, snad zítra odpoledne, přemýšlím jak to vyřešit když tu se nebe roztrhlo a vykouklo slunce. Velím k riskantnímu výstupu, bleskově balím do batohu nutné věci a letíme na lanovku. Nahoře se to vaří ale celou cestu až na Kriváň nespadla ani kapka a výhledy jsou úžasný. Kocháme se a fotíme, pozoruji další frontu jak se k nám blíží, velím k ústupu, právě včas, suchý dobíháme na horní stanici lanovky, jen za námi zaklapnou dveře restauračky tak to spustí. Chvíli posedíme a jedeme dolů. Kurňa to jsme měli kliku. Jedeme pod Těrchovou na nám dobře známý kemp, stále padá voda, pro jistotu komfortu okupujeme malé podium, kde vaříme a mohli by jsme tam i spát, ale nechceme moc provokovat. Odpoledne jedeme na druhu odpočinkovou část dovolený směr jižní Slovensko a termální parky, základnu jsme založili ve Vincáku. Postupně navštívíme Termálpark Dunajská Streda, na kole naše známé v Seredi a nakonec na odpoledne nakoukneme do Aquparku Senec. Závěrem k názvu, kámoš z Finska mi 7.8. napsal po FB o zatmění měsíce a tak jsem zkusil udělat snímeček. Paráda, dovča se podle kluků vyvedla na jedničku, do konce prázdnin máme ještě prostor na jednu dovolenou, pomalu začínám spřádat plány kam, aby jak ve správným filmu děj gradoval. Odkazy na minulé letošní dovolené http://petruno.rajce.idnes.cz/Bomba%2C_dovolena_s_tatkou/ a druhá http://petruno.rajce.idnes.cz/Druha_letosni_dovca

• 4 videa

Nikon COOLPIX P510

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka
S kódem: Vajicka Akce platí do 14. 4. 2024
Zjistit více

Vytvořte si fotodárky

Z alb a fotek na Rajčeti nebo i z disku počítače si můžete snadno a rychle vytvořit různé fotodárky pro sebe nebo své přátele.